בית"ר ניצחה: הקהל קרא לבן זקן להתפטר



בית"ר ירושלים ניצחה הערב את הפועל רעננה 2:3. הצלות גדולות של קליימן העניקו ניצחון חשוב לקבוצה מהבירה. למרות הניצחון, הקהל הבית"רי לא אהב לראות את קבוצתו מתגוננת וקרא למאמן להתפטר.

בית"ר ירושלים פגשה הערב בטדי את הפועל רעננה החלשה. המחצית הראשונה הייתה בשליטה מלאה של הבחורים של בני בן זקן ובדקה ה-27' אנתוני וראן העלה את הצהובים-שחורים ליתרון 0:1. בדקה ה-36' דוד קלטינס מסר כדור עומק ליוסי בניון שפתח בהרכב, בניון העביר כדור רוחב נפלא לאיתי שכטר, וקפטן הקבוצה כבש בעקב והכפיל את היתרון של הירושלמים. בדקה האחרונה של המחצית הראשונה רעננה קיבלה פנדל שלא היה צריך להישרק. שמעון אבוחצירה דייק מהנקודה הלבנה והצליח לצמצם את היתרון רגע לפני ההפסקה. 1:2 לבית"ר בהפסקה.

המחצית השנייה נפתחה בשליטה מוחלטת של הקבוצה של מנחם קורצקי, אך למרות זאת, שכטר הוכשל ברחבה, בית"ר קיבלה פנדל וקלאודמיר פריירה כבש מהנקודה הלבנה את השלישי של בית"ר הערב. וזה כבר 1:3 לבית"ר ירושלים.

למרות זאת, בית"ר ירושלים איבדה את המומנטום ובדקה ה-62 ג'ורדן פושה כבש בנגיעה הראשונה שלו בכדור אחרי טעות קשה של קונט והצליח לצמצם ל-2:3. מאותם רגעים בית"ר נראתה מבולבלת, מפוחדת ובעיקר מתגוננת. הקהל הירושלמי לא אהב את מה שראה והחל בקריאות נגד מאמן הקבוצה, בני בן זקן למרות היתרון של הקבוצה מהבירה. בית"ר הצליחה לא לספוג את השלישי ולהשיג ניצחון חשוב בעיקר בגלל משחק מעולה של שוער הקבוצה, בוריס קליימן שהציל את בית"ר מתוצאה מבישה. 

בית"ר עלתה זמנית למקום השני בטבלת ליגת העל והיא במרחק נקודה אחת מהמוליכה הפועל חיפה. בשבוע הבא בית"ר תארח בטדי את מכבי תל אביב. בני בן זקן נגד ג'ורדי קרויף. קרב בין שני מאמנים שבינתיים לא מצליחים לקבל קרדיט מהקהל.

תמונה: ארכיון פלאש 90


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה