עסקאות נדל"ן בישראל או בחו"ל?



מדינת ישראל, המדינה שלנו, מקום חשוב וחיוני לעם היהודי, אך מה עם הממון שלנו? מי שחושב כלכלי, חושב על צמיחה והתפתחות, וחושב גם על איכות החיים שלו וחיי משפחתו. יזמי נדל"ן רבים כבר העתיקו את השקעותיהם מישראל, ועברו עם הונם לחו"ל.

הסיבות מגוונות, אך במהותן כלכליות גרידא, ובעולם העסקים ועסקאות הנדל"ן השורה התחתונה היא הקובעת. לא מדובר בעקירה מן הארץ, ולא במעבר דירה לחו"ל, הסוד הוא ברכישת נדל"ן מניב מחוץ לגבולות מדינתנו הקטנה והיקרה, ומציאת השקעה מניבה שמאפשרת גם לבעלי ההון הקטן, ולא למיליונרים הגדולים, להיות בעלי הבית, ולהרוויח בהתאם.

אם אתה יזם נדל"ן שמחפש את אפיק ההשקעה הבא שלך, אתה מתקרב בצעדי ענק ולכיוון הנכון. השקעות ועסקאות נדל"ן בחו"ל הן הצעד הבא, צעד שיקפיץ את רמת ההכנסות שלך בכמה רמות מעלה.

מוצאים תשואה בעסקאות נדל"ן בחו"ל

מי שמחפש תשובה לשאלת מצוקת ההשקעות בנדל"ן הישראלי ימצא אותה דווקא בנתב"ג, בדרך החוצה. מדינות כמו גרמניה, גיאורגיה, וכמובן ארצות- הברית, מהוות בסיס כלכלי איתן למשקיעים ישראלים שיכולים להרשות לעצמם הרבה יותר בכסף שהם מביאים מהארץ, וליהנות מרווחים מרשימים בפיתוח פשוט יחסית.

החיסרון, או יותר נכון הסיכון, הוא הזרות. בעוד שהישראלי הממוצע יכול להתלונן עד מחר על המחירים, הקושי, התחרות והתשואה בעסקאות הנדל"ן בישראל, הרי שבארץ אנחנו לפחות מכירים את כולם, יודעים להגיע לכולם, ובסופו של דבר יכולים לפתור בעיות בקלות יחסית. בהשקעות נדל"ן בחו"ל לרוב אנו לא מקושרים בצורה יוצאת דופן, ואולי מכירים אדם או שניים, מה שהופך את ההשקעה לתובענית יותר, אולי בהתאם להזדמנות העסקית הרחבה יותר והמבטיחה יותר ברמת הרווחיות.

אין בעיות.  יש אתגרים.

מי שבאמת מחפש לעשות עסקים, ומגיע לעולם העסקי עם ראש מוכוון פתרונות יודע שאין בעיות בעולם העסקי, אלא אתגרים הדורשים חשיבה יצירתית ולפעמים מעט קשרים. הפיתרון האלגנטי הוא כמובן הישענות על בעלי הניסיון, להתגלח על זקנים של זקני השבט, אלו שכבר היו שם, בדקו, למדו על בשרם, והצליחו.

הקשרים, הידע, ההכרות והתובנות של חברות גדולות להשקעה ועסקאות נדל"ן בחו"ל מגשרות על פערים תרבותיים, עסקיים וכלכליים בצורה כזו שהמשקיעים נהנים מחיסכון אדיר - גם בכסף, גם בזמן וגם בתחושה הכללית של העסקה.

שוק הנדל"ן הישראלי מבטיח ומקיים, אך יזם נדל"ן המחפש לגדול, להתרחב, ולהפוך גם השקעה קטנה להצלחה מסחררת, מוטב לו ישים פעמיו לעסקאות נדל"ן גם מחוץ לגבולות ישראל.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה