טיפים לעיצוב משרד עורכי דין



אם יש לכם משרד קטן עד בינוני בו אתם עובדים כעורכי דין או מעסיקים אופרציה שלמה של עובדים ומתמחים בענף, כאן תוכלו ללמוד כיצד לעצב משרדים בסגנון זה. במאמר אנו נשתף אתכם במספר טיפים מובילים בתחום אשר יסייעו לכם לגבש את הרעיונות הטובים ביותר לעיצוב המשרד. הם יביאו אתכם לעבוד במקום חלומי, אשר לא תרצו לעזוב, ותתגאו בו כשתגיעו מדי בוקר.

 

עיצוב תבנית כללית למשרד

ראשית כל, יש לשאול את עצמכם מהי התבנית הכללית של המשרד. היא יכולה להיות בסגנון בורגני, מבוססת על משקופי דלתות ופרופילי חלונות מרובעים, עם מרקם חלק בכל משטח עץ או מתכת. לעומת זאת, אתם יכולים להחליט שהעיצוב יהיה כפרי, מבוסס על צורה עגולה במשקופים ובחלונות, ועם פיתוחים על כל ארונות משרד והדלתות. הכוונה היא לפיתוחים חרוטים שהוטבעו על העץ או על משטח הפולימר. לצד זאת, יש לבחור צביון למשרד. הוא יכול להיות מודרני מבוסס לבן וצבעים בהירים, או עתיק (וינטאג') חום כהה ולצדו צבעים אדומים וכהים אחרים. כל סגנון יכול להשתלב עם כל צביון, ולהיפך.

התאמת ריהוט משרדי לעורכי דין

הריהוט צריך להתבסס על הצביון והסגנון אשר בחרתם. אם נבחר צביון עתיק וסגנון כפרי, למשל, את צריכים רהיטים חומים אדומים בעלי פיתוחי עץ או פולימר ועם נטייה להיות עגולים. אם הבחירה היא באופרציה מודרנית לבנה, עם סגנון בורגני, אתם תצטרכו ספות וכורסאות מרובעות וחלקות, בצבעים כמו לבן תכלת. כמובן שניתן לגבש ספות מעין אלה גם בסגנון כפרי עגול וספות חומות אדומות בסגנון בורגני, על טהרת הצורה המלבנית.

בחירה נכונה של דלתות כניסה

את דלתות הכניסה, בדומה לרהיטים, יש לבחור בהתאם לסגנון ולצביון שבחרתם בסעיף הראשון. אם החלטתם על משרד כפרי ועתיק, הדלתות שתתאמנה הן דלתות עץ ופולימר עם פיתוחים בצבע חום או אדום טבעי. אם החלטתם כי המשרד יעוצב בסגנון בורגני ומודרני, הדלתות אשר תתאמנה הן דלתות פורמייקה לבנות וחלקות. שימו לב שפורמייקה לא ניתן לעצב בנוסח כפרי משום שאין אפשרות לכופף אותה וליצור לה פיתוחים. למשרד שהוא מודרני וגם כפרי הדלת שהכי תתאים היא פולימר לבנה עם פיתוחים.

גיבוש פרקטים במשרד

פרקטים יכולים להיות מעץ אמתי או מחומר מדומה עם מדבקה חומה כמו למינציה ופולימר. היתרון של פרקט שאינו מעץ: לא צריך לצבוע, וגם יש חיסכון במחיר. היתרון של פרקט העץ: עמיד יותר, ניתן לרקוע עליו. החיסרון שלו הוא במחיר היקר ובצורך לחדש את הצבע שלו מדי תקופה. ניתן לבחור פרקטים לבנים, אם החלטתם שהמשרד יגובש בצביון מודרני.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה