ירושלים של בן זקן: 1:3 גדול של בית"ר על מכבי חיפה



עם הפגנות באימונים וקללות שלא פוסקות, בני בן זקן מצליח להיות השקט של בית"ר ירושלים. המאמן וחבורתו גברו הערב (ש) על מכבי חיפה 1:3 ועלו זמנית למקום השני.

ביום שישי האחרון הגיעו כמה עשרות אוהדי בית"ר ירושלים למתקן האימונים בבית וגן. האוהדים לא באו לעודד את קבוצתם שרצה לאליפות, אלא הגיעו למחות על הדרך, על הבעלים אלי טביב שסגר את היציע המזרחי וגרם ליוסי בניון ללכת וגם להוציא קיטור על המאמן הצעיר בני בן זקן על חוסר היצירתיות וההתקפיות, לדברי האוהדים בבית"ר ירושלים.

למרות זאת, בית"ר ירושלים הגיעה לטדי דרוכה ומוכנה ועל אף החמצת פנדל של איתי שכטר בדקה ה-10 ושער של אופיר מזרחי בדקה ה-35 שהעלה את הירוקים ל-0:1 הצליחה להפוך את התוצאה ולנצח משחק קשה וחשוב 1:3 נגד מכבי חיפה ולעלות זמנית למקום השני. 

בני בן זקן, על אף גילו הצעיר (35) והביקורות האין סופיות על תפקודו על הקווים מצליח להיות השקט של בית"ר ירושלים. בן זקן מתווה דרך, נותן לשחקנים ביטחון ובעיקר עומד במבחן התוצאה כשהוא עומד על 64 אחוזי הצלחה. מתוך 19 משחקים של בן זקן, הוא ניצח 12, הפסיד 5 ועשה 2 תוצאות תיקו - נתונים מדהימים שבמידה וימשיכו כך, יובילו את בית"ר ירושלים לאליפות.

 תמונה: ארכיון פלאש 90


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה