שערי צדק: תכנית האב לבניית מכון רדיו תרפיה וחניון ענק יצאה לפועל בטקס הנחת אבן הפינה



טקס הנחת אבן הפינה של מכון רדיו תרפיה במרכז הרפואי שערי צדק נערך הבוקר (יום חמישי), בנוכחות סגן שר הבריאות, הרב יעקב ליצמן, ראש העיר ירושלים, מר ניר ברקת, מנכ"ל המרכז הרפואי, פרופ' יונתן הלוי ונציגי קרן אדר שתרמו להקמת המכון

"טקס הנחת אבן פינה הוא סימן למגמה של חידוש והתפתחות המאפיינת את המרכז הרפואי שערי צדק בעשור האחרון", ציין סגן שר הבריאות הרב יעקב ליצמן שנשא דברים וברך על הקמת המכון.

עוד נשאו דברים ראש העיר, מר ברקת,  שברך על הקמת מכון חדשני שצפוי לשרת את כלל תושבי העיר ולהוות נדבך נוסף לביסוסה כעיר מובילה במחקר רפואי ובטיפול וד"ר בן קורן, אשר מונה לניהול המכון החדש בשערי צדק.

הקמת המכון היא המסד הראשון של תכנית האב שאושרה לפני כשנה ותכלול בשלב ראשוני, מכון מתקדם לרדיותרפיה וחניון גדול של 800 מקומות חניה ובשלב השני מרכז לחקר וטפול במחלות הסרטן.

משתתפי הטקס חתמו על מגילת היסוד של המכון לרדיותרפיה ויצקו אותה בלבנת בטון שתשמש אבן הפינה לבניין.

"זהו יום מיוחד עבורי ועבור בית החולים אותו אני מנהל זה 30 שנה", אמר פרופ' יונתן הלוי בדברי הפתיחה לטקס המרגש. "זכיתי להקים את בנין הדור הבא על בסיס מבנה מרפאות החוץ והיום אני מניח אבן פינה לבניין הבא מהיסודות.  בהקמת מכון רדיו-תרפיה חורט המרכז הרפואי על דגלו השלמת מכלול השירותים למערך אונקולוגי מוביל על כל יחידותיו, כאשר הקמתו מהווה נקודת מפנה משמעותית עבור בית החולים", הוסיף.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה