איפה איפה החמץ? נקה את המשרד שלך לפסח בתיק-תק!



שמחה רבה אביב הגיע ואתו ההזדמנות "לעשות פסח" גם במשרד. לנקות יכול להיות כיף ויכול להיות מעצבן, תלוי בכם. גם אם לא עובדים במשרד בחופש פסח אנחנו ממליצים לנקות את העמדה שלכם ולקחת את זה בסבבה.

 

למה לנקות?

  • תמיד מוצאים חפצים שהלכו לאיבוד
  • נזכרים בנוסטלגיה נשכחת מהעבר
  • נושמים אויר נקי ללא אבק ואלרגיות
  • מגיעים לליל הסדר עם הרגשה טובה
  • כיף בעיניים שהכול מסודר ומאורגן

    שהמנקה ינקה!

נכון, מטבח, רצפה, שירותים וחדר ישיבות (לאו דווקא בסדר הזה) עובדי הניקיון במשרדים צריכים לנקות, אבל בינינו, את הדברים האישיים שלך אף אחד לא באמת ינקה כמו שצריך, אז נכון אם את נציגת קבלה את לא צריכה להתחיל להזיז את הדלפק מצד לצד ואם אתה פקיד שירות לא מצפים ממך להעברת הבנייןמסדר ניקיון צבאי, אבל היי, גם אל תהיו עצלנים, אתם לא צריכים "לסחוב את המשרד על הגב" בסך הכל "לסדר את הארון" הנה 3 מקומות במשרד שאתם חייבים לנקות לפסח בעצמכם.

מה הדבר הכי מלוכלך במשרד שלך?


נכון, המחשב, אנחנו עובדים אתו, אוכלים אתו, נוגעים בו בידיים שומניות ומפוררים מעליו כל מה שנקרה בדרכו לאגף הלעיסה...אז בבקשה,ניקוי מחשב משרדי בשלושה צעדים:


1.העבירו מגבון לח על כל הפלסטיקה ונייר עדין על המסך. איזה יופי! פתאום יש אור בעיניים שגולשים באינטרנט בזמן בעבודה...

2.הפכו את המקלדת ותתחילו לנער במשך 30 שניות, מאיפה כל הג'יפה הזאת יוצאת? לא זה לא יאומן כמה אכלנו השנה.... למהדרין אפשר להשתמש במברשת דקיקה.
3.העבירו מגבון גם מתחת לכונן, תתפלאו כמה אבק עובדים נושמים במשרדי החברה על בסיס יומיומי

תמונה: אתר Pixabay.

 

איפה מסתתר האפיקומן....


ארונית משרדית זקוקה לניקוי שיטתי אבל תכלס עושים זאת תוך 5 דקות, מתחילים תמיד מהמגירה העליונה כלפי מטה, מוציאים ה-כ-ל מהמגירה, מנקים אותה עם מגבון, מסביב ובחריצים, ומחזירים דבר דבר לאחר ניעור וניקוי. מגירה מגירה, כאשר את המגירה התחתונה לפני שמחזירים את הדברים, שולפים אותה לגמרי ומנקים את תחתית הארונית. אם יש כמה ארוניות במשרד לא חייבים לנקות ברצף עשו משימות אחרות בין לבין. איזה כיף לגלות כל מיני דברים במגירות אולי תמצאו שם גם את האפיקומן?


מעל הפריג'ידר...

מקרר משרדי בדרך כלל פחות מלוכלך מהבית אלא אם הבוס שלכם מביא אוכל מהבית, טיפה'לה תושייה והמשרדים יצוחצחו למשעי, כך תנקו את המקרר במשרד לכבוד פסח בצ'יק-צ'ק:


1.לקחת בסוף היום את כל המזון הביתה
2.לשים את המקרר במקום מתאים
3.להוציא מהחשמל להפשרה מלאה
4.למחרת בבוקר לנקות עם נייר מגבת
5.להכניס רק מצה חרוסת ומרור...

פסח זה זמן מצוין לעבור למשרדים חדשים:


כיום ישנם חברות הובלה המציעות חברות גדולות עם הרבה משרדים להעברה לנהל את כל פרויקט ההובלה תוך יומיים-שלושה (לדוגמא בחוה"מ פסח) העובדים יוצאים לחופש ומיד לאחר החג ממשיכים לעבוד רגיל רק שהם פתאום עובדים במשרד חדש. הפטנט הזה למשל עובד מצוין בחברת אחים יששכר הובלות.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה