חמיצר על הפסים-פסח ברכבת הקלה בירושלים



בפסח הזה, נוסעי הרכבת הקלה בירושלים והמבקרים בעיר יוצאים למסע מרתק ולמרדף אחר כתב חידה סודי של חמיצר שיחשוף סוד ירושלמי. פרסים שווים לפותרים

סיטיפס הרכבת הקלה בירושלים מזמינה את  תושבי העיר, נוסעי הרכבת והתיירים הפוקדים את ירושלים, להשתתף בחוויה על הפסים עם דן חמיצר ובמצוד מרתק ומתגמל אחר כתב חידה שבסופו ייחשף סוד ירושלמי אשר נחבא לאורכו של נתיב הרכבת הקלה.

לאורך כל חג הפסח תפורסם חידת אוצר עלומה בתחנות הרכבת הקלה, במרכזי השירות ובדף הפייסבוק של חברת סיטיפס. בנוסף, בכל אחד מחמשת ימי חול המועד פסח יפורסם רמז ויזואלי בדף הפייסבוק, במרכז השירות של סיטיפס, בתחנות הרכבת  ואצל בקרי הרכבת הקלה, שיקלו על פיתרון החידה.
בסיומו של  החג יבחרו התשובות המנומקות ביותר ויחולקו פרסים שווים לזוכים.
אז הכינו את החמיצר הפנימי שבכם ותתחילו להתכונן!

ירון רביד, מנכ"ל סיטיפס הרכבת הקלה בירושלים
:" אנו שמחים לקיים את שיתוף הפעולה הפורה עם איש החידות הבלתי מעורער דן חמיצר, ברכבת הקלה בירושלים, אשר ינעים וירתק את זמנם של הנוסעים והתושבים בבירה. הרכבת הקלה הינה חלק מרכזי בירושלים וחלק אינטגראלי ממרקם העיר ופועלת מיום הקמתה למען הציבור ותושבי ירושלים.
בשם הרכבת הקלה ועובדיה אני מזמין את כלל הציבור להשתתף במצוד המרתק ולענות על החידה ומאחל לכל בית ישראל חג פסח שמח, חופשה נעימה ונסיעה טובה". 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה