מקומות לאירועים קטנים בתל אביב



אולי זו חתונה, או אולי אירוע עסקי או אירוע אחר שאתם רוצים לחגוג ואתם מחפשים מקום לאירועים קטנים בתל אביב. אם זה הכיוון שלכם, ישנו מקום אחד אשר בולט מעל כל המקומות לאירועים קטנים בתל אביב – בית קרנדג'י. אך מה בעצם כל כך מיוחד במקום ולמה תרצו לקיים בו אירוע?

 בית קרנדג'י – מקום לאירועים קטנים בתל אביב

כאשר מחפשים מקומות לאירועים קטנים בתל אביב חשוב למצוא מקום מרשים המושך את העין ומפעיל את הדמיון, רק כך ניתן להעניק לאורחים שלכם חוויה המתחילה כבר מהשניות הראשונות שהם מגיעים למקום. כאשר מגיעים לבית קרנדג'י מייד מבחינים שמדובר במבנה בעל נוכחות מרשימה והיסטוריה המעניקה לו הרבה אופי וקסם מיוחד המשמשים כתפאורה לאירוע שלכם. בתחילת דרכו המבנה שימש כמפעל בתקופת המנדט הבריטי ולאחר מכן עבר הסבה למבנה מגורים ואולם אירועים. המבנה עוצב בסטנדרטים גבוהים תוך כדי שימוש במיטב חומרי הגלם אשר יובאו מאירופה וסייעו להעניק למקום מראה של בית אצולה.

אל תוך המבנה ההיסטורי  יצקנו עיצוב מודרני המשמר ומתחשב בהיסטוריה של המבנה ומעניק לה מראה מחודש כאילו נעצרו מחוגי השעון. בשילוב עם אוספי האומנות של חיים קרנג'די המקום מעניק עומק לאירוע ותחושה ביתית אך יוקרתית. המבליטה אותו מעל כל אולמות האירועים ומקומות לאירועים קטנים בתל אביב.

 

אירועים קטנים בתל אביב

בית קרנדג'י מוכיח לכולם שאירועים קטנים בתל אביב יכולים להיות אולי קטנים מבחינת המשתתפים אך מושלמים ועשירים מבחינת החוויה שבה זוכים האורחים; חוויה אשר מתבטאת בכל היבטי האירוח, מהכנסת האורחים ועד המנות המוקפדות היוצאות ממטבח השף שך בית קרנדג'י.

אם גם אתם מחפשים מקום לאירועים קטנים בתל אביב, אך מבלי להתפשר באיכות זהו המקום עבורכם. לא רק שכאן לא מתפשרים על האיכות, האופי האינטימי של המקום מאפשר להעניק לכל אורח את מירב תשומת הלב שניתן להעניק. אצלנו בבית קרנדג'י ניתן לקיים את כל סוגי אירועי הבוטיק, מאירועים משפחתיים, ימי הולדת ועד אירועים עסקיים. אירוע בבית קרנדג'י הוא שילוב של אווירה קסומה, חווית אירוח חסרת פשרות ומטבח שף יצירתי אשר אוהב לחדש בעזרת חומרי הגלם הטריים ביותר של העונה.

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה