כל היתרונות של שיפוץ דירה עם אדריכלית ומעצבת פנים



שיפוץ דירה עלול להיות תהליך מסורבל ויקר – אלא אם כן מבצעים אותו בעזרת אדריכלית ומעצבת פנים. אשת מקצוע שהיא גם אדריכלית וגם מעצבת פנים תדע לסייע לנו להגיע לבית החלומות שלנו, ובמקביל תחסוך לנו לא מעט כסף.

 

כמה עולה לשפץ בית לבד?

למי שכבר החליט לשפץ ממתינה מן הסתם הדילמה האם לעשות זאת בכוחות עצמו, כלומר לתכנן את הפעולות הנדרשות ולפקח על הפועלים השונים שיגיעו, או לשכור אדריכלית ומעצבת פנים. באופן טבעי שירותיה של אשת מקצוע שכזו לא ניתנים בחינם, אבל חשוב לזכור שגם כשאתם לוקחים אחריות על השיפוץ יש לכך עלות – קרוב לוודאי שתידרשו להשקיע כמה עשרות שעות עבודה, וכשלוקחים בחשבון מהי עלות שעת עבודה שלכם, ומכפילים את שני הנתונים, פתאום מגלים שגם שיפוץ בלי אדריכלית או מעצבת פנים אינו חינם (מה גם שתצטרכו לוותר על ימי עבודה או חלקי ימים כדי לנהל את השיפוץ).

ניצול אופטימלי של כל מטר מרובע

סיבה טובה נוספת לשכור את שירותיה של אדריכלית ומעצבת פנים היא שבדרך זו מובטח לכם ניצול אופטימלי של כל פינה בדירה ושל כל מטר מרובע. כשלוקחים בחשבון שבימינו עלות כל מטר מרובע היא כמה אלפי שקלים, הרי שאי ניצול השטח יגרום לכם למעשה לנזק של כמה עשרות אלפי שקלים – וחבל להפסיד כל כך הרבה כסף, שלא לדבר על ויתור על איכות חיים מקסימלית, רק כדי לחסוך הרבה פחות.

היתרון של הניסיון של אדריכלית ומעצבת פנים

הניסיון העשיר של אדריכלית ומעצבת פנים חוסך לכם כסף בדרך חשובה נוספת: הוא מונע מכם לעשות טעויות יקרות. כך למשל עשויה אשת מקצוע מנוסה לזהות שאין צורך להתקין מטבח חדש בעלות של עשרות אלפי שקלים אלא ניתן לשדרג אותו בכמה פעולות פשוטות ובעלות מינימלית. גם במרחבים אחרים של הבית אתם עלולים לבצע טעויות שתיקונן יוביל לצורך להשקיע סכומי כסף גבוהים שלא לצורך.

קניית פריטים במחירים משתלמים

אשת מקצוע מנוסה, כלומר אדריכלית או מעצבת פנים שכבר הובילה תהליכי שיפוצים בעבר, אמונה גם על רכישת כל הפריטים הנדרשים, חומרי הגלם והציוד – ובמחירים אטרקטיביים מאוד. החיסכון ברכישת ריצוף, חיפויי קיר, גופי תאורה, חלונות, רהיטים וכו' עשוי להסתכם בכמה אלפי שקלים, שכן למי שזוהי מומחיותו ועבודתו היומיומית קשרים הדוקים עם חנויות וחברות רבות בתחום ויכולת להגיע איתם להסכמים על מחירים נמוכים במיוחד.

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה