כשמחפשים במה להשכרה מתבלט מיד השפע הרב של במות לאירועים. על-מנת להגיע לבמה המושלמת עבור האירוע שלכם, חשוב מאוד לאפיין במדויק את הצרכים הספציפיים לאותו אירוע – שהרי ישנם הבדלים משמעותיים בין אירועים פרטיים, אירועים ציבוריים ואירועים עסקיים, הבדלים בלתי מבוטלים בין אירוע עם מספר מצומצם של אורחים לבין אירוע המוני ובין אירועים תחת כיפת השמיים לבין אירועים סגורים, גם מבחינת אופי הבמה והמבנה שלה. לצד ההבדלים ישנו גם מכנה משותף נרחב – החובה להקפיד על בטיחות מרבית ומבלי לעגל פינות או להתפשר בנושא זה.

 

הקמת במה לאירוע – ללא בלי ניסיון עשיר

הקמת במות לאירועים מחייבת ניסיון עשיר וכמובן בקיאות מעמיקה בתחום, ועוד כדאי לדעת כי אם גובהה של הבמה הוא 60 סנטימטר או יותר נדרש גם אישורו של מהנדס קונסטרוקציה מוסמך. על-מנת להבטיח את שלומם של כל מי שיעלו על הבמה לאורך האירוע כמו גם את שלומם של אורחי האירוע, נדרשים חישובים רבים ומורכבים – חישובי עומסים, גובה, גודל ועוד. רק חברה בעלת ניסיון רב בתחום הקמת הבמות יכולה להבטיח לכם, וגם לקיים, בטיחות מלאה כך שתוכלו לצאת לדרך בראש שקט.

אפשרויות עיצוב רבות

בנוסף לפן הבטיחותי הקריטי, כל מי שמחפש במה להשכרה מבקש באופן טבעי להגיע לבמה שתיראה בדיוק כפי שהוא חולם ובהלימה מלאה לאופי האירוע. לכל במה מבנה אחר, רמת גימור שונה ובנוסף ישנן במות ייחודיות כשלמשל אופציה מקובלת לבמות שנערכת עליהן הופעה מוזיקלית היא מעין לשון שנכנסת אל האזור שבו נמצא הקהל כדי ליצור איתו אינטראקציה מוצלחת במיוחד. בהתאם יש לבחור חברת הקמת במות לאירועים שכבר ביצעה פרויקטים רבים ותוכל לתכנן ביחד אתכם את הבמה המושלמת עבורכם.

תוספות לבמה

חברת השכרת במות לאירועים מציעה במרבית המקרים גם תוספות רבות שמשלימות את הבמה עצמה. בין האפשרויות הרווחות: תרנים שעליהם יונפו דגלים, שערים שיבטיחו כניסה מסודרת ומאורגנת של אורחי האירוע, מחסומים, טראסים, רופים, ריגים, גשרים, עמודי חבלול שמתאימים בעיקר לטקסים פורמליים, קירות הסתרה, יציאות חירום, מדרגות וישנן עוד אופציות. ככל שהחברה מקצועית ו-ותיקה יותר, כך מובטחת לכם התאמה אידיאלית של התוספות לאירוע הספציפי שאתם מארגנים.

באילו מקרים כדאי לחפש במות לאירועים?

חיפוש במה להשכרה רלוונטי למגוון רחב מאוד של אירועים: טקס עירוני לקראת חג כזה או אחר, אירוע השקת מוצר, מסיבה לציון 50 שנות נישואין שאליה מוזמנים כל מי שהכירו את בני הזוג לאורך חייהם ועוד שלל אירועים פרטיים, ציבוריים ועסקיים.

 

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה