היער השחור – הנופש המושלם



היער השחור הוא אחד האזורים היותר מתוירים בעולם, בזכות השילוב של הנופים הקסומים, שפע האטרקציות המסחרר ורמת האירוח הגרמנית הגבוהה מאוד. דילים ליער השחור הופכים את החופשה בו גם למשתלמת ועל כן מושלמת.

 

פרייבורג

פרייבורג היא אחת הערים הגדולות בדרום מערב גרמניה ובמקרים רבים בוחרים בה התיירים כנקודת מוצא לטיולים באזור. בעיר עצמה כדאי לטייל בחלק העתיק ובמנזר מונסטר, ובמרחק של כחצי שעת נסיעה ממנה נמצא פארק אירופה – אטרקציה שכלולים באינספור דילים ליער השחור בזכות היותה גן עדן של ממש הן למבוגרים והן לילדים.

מפלי טריברג

עוד אתר שלא כדאי לפספס כשמגיעים אל אזור היער השחור הוא מפלי טריברג ששוכנים סמוך לעיירה בעלת שם זה (שגם היא יכולה לשמש כמקום לינה מוצלח שממנו יוצאים מדי יום לטיולים שונים).

באזור מפלי טריברג ישנם מסלולי הליכה רבים שטובלים בירוק אינסופי ומרחיב לב ומציעים גם פינות קסם רבות שמתאימות לפיקניק נינוח. עוד בסביבה זו: קניון ווטאך שמציע טיולים בין צוקים רבי הוד, מפלים מרהיבים וגשרי חבלים.

האגמים של אזור היער השחור

כיאה לאזור שהוא גן עדן עלי אדמות, כולל היער השחור כמה וכמה אגמים גדולים, מרשימים וגדושי אפשרויות בילוי מכל הסוגים. בעיקר כדאי להכיר את שלוכזה שהוא אגם מלאכותי שהמים בו קרירים מאוד גם בקיץ (ויש בו גם פארק מים יחסית קטן אבל מהנה מאוד), את טיטיזי ואת אגם קונסטנז שבחלקו הדרום מזרחי של השוורצוולד (כפי שנקרא האזור בגרמנית).

להתחבר לחיים של פעם

לצד כל האטרקציות המודרניות שמציעים דילים ליער השחור ורמת האירוח המתקדמת, ניתן להתרשם גם מהאופן שבו חיו תושבי האזור בעבר – בגוטאך, שנמצאת במרחק של כשעה נסיעה מפרייבורג, ישנו מוזיאון פתוח ומעניין במיוחד שמשחזר את החיים באזור במאה ה-15. במוזיאון בקתות, חוות וכן נערכות בו הופעות.

אטרקציות לילדים

היער השחור אהוב מאוד על ילדים ובהתאם מהווה מוקד לטיולים משפחתיים רבים. בין האטרקציות העיקריות לילדים: פארק אירופה (שכאמור מהווה גן עדן גם למבוגרים, והוא אחד מפארקי השעשועים הגדולים באירופה), גשר חבלים שהוא הארוך ביותר מסוגו בעולם (בפארק שטיינוואסן שבאובריד), פארק המים באדפרדייס (פארק מקורה בחלק הדרומי של האזור), הר פלדברג שהעלייה אליו מומלצת עם רכבל ושבסמוך אליו תמצאו את שביל הגמדים שמציע מפגש בלתי אמצעי עם הטבע במלוא הדרו ובמקביל סיפור חביב על גמד ותרנגול, ומגלשות ההרים בטודנאו שיזרימו אדרנלין רב אצל בני ובנות נוער.

 

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה