איפה הכי משתלם לקנות חותמות "נאמנות" לעסק?



עד שהעולם יעבור טרנספורמציה והכל יהפוך דיגיטלי לחלוטין, כולנו נמשיך להשתמש בחותמות הגומי הישנות והטובות, כל יום, כל היום. לא משנה אם הנכם עסק או חברה, ארגון או פרילנסר עצמאי, אתם אלו המחליטים באופן בלעדי אם להתייחס לפעולה הכה פשוטה ומחזורית הזו כעוד מטלה סתמית, או כאקט ייצוגי המהווה חלק בלתי נפרד מהדי.אן.איי של העסק, ללא הנחות ופשרות. לאלו אשר בחרו באפשרות השנייה, אנו גאים להציג את החותמות הטובות בעולם.

 

החותמות שלכם מרחיקות לכת

ברגע החתימה עצמו אתם לא מקדישים לכך מחשבה, אך החותמות שאתם מפזרים לכל עבר ממשיכות להן לדרכן בארץ ובעולם, יחד עם הלקוחות, המוצרים או השירותים אותם אתם מספקים. בין אם תרצו או לא, חותמות אלו הן מיני-שגרירים של העסק שלכם, כאלו שהייתם מעדיפים שיילחצו בנקל, שיתפזרו על הדף באופן חד ואחיד, שישמרו לאורך זמן, לא חשוב המשטח והחומר עליו אתם חותמים. החותמת הנכונה תעשה את המלאכה נאמנה ותלווה אתכם לאורך שנים. אז היכן משיגים את החותמת הכי טובה במחיר הכי משתלם?

 

10 סיבות לבחור גרףאור ירושלים!

  1. הכירו את COLOP האוסטרית - מאז נוסדה בראשית שנות השמונים, החברה הזו עשתה לשוק החותמות את מה שהשווייצרים עשו לשוק השעונים והאולרים, כמו שרק אירופאים יודעים.
  2. איכות נעלה, זו הבטחה - עם פרס על תרומה אדירה לכלכלת אוסטריה כולה, זכייה בתואר ״חברה לדוגמה״, ותו תקן ISO בין לאומי לאיכות ושימור הסביבה, אין לכם מקום לטעויות.
  3. החותמות הירוקות ביותר בזירה - עם כ-80% חומרי גלם ממוחזרים וברי קיימא, לא תמצאו הרבה גומי לא משומש בפס הייצור המדובר. הסביבה של כולנו חשובה גם לנו.
  4. חומר הוא כוח - החותמות שלנו מבוססות דיו מים המתפזר באופן אחיד על כל משטח באשר הוא, ויספיק לכם לאלפי החתמות בטרם תאלצו להחליפו.
  5. עיצוב פונקציונאלי וחדשני - החותמת הכי נוחה לשימוש בשוק, משיגה תוצאה מיטבית רק על ידי לחיצת אצבע קלה וקצרה. לא עוד הפעלת כוח עודף, לחיצות ממושכות ונענוע מצד לצד.
  6. עץ או פלי - לחותמות שלנו שתי חזיתות, אם תרצו. בחזית אחת תוכלו להטביע את לוגו החברה ובחזית שניה ליצור עיצוב ייחודי או לשלב מידע עסקי, דוגמת טלפון או כתובת.
  7. רק תבחרו פורמט - חותמת לא חייבת להיות מלבנית ומשעממת. לבחירתכם חותמות עגולות, מרובעות, משולשות או אליפטיות. אנו האחרונים שנגביל את היצירתיות של החותמות שלכם.
  8. כל הצבעים, כל הגדלים - חותמת צהובה הממשיכה קו מיתוגי של העסק שלכם? קיבלתם. ברשותנו כל צבע ראש שתוכלו לחשוב עליו. התאימו את הגוונים לפורמט המבוקש וצרו חותמת שכולה שלכם.
  9. עריכת טקסט חוזר? קלי קלות - לשירותכם חותמות תאריך וטקסט מותאם, אשר תוכלו לערוך בעצמכם בקלות ובאופן מיידי, לצורך חזרות גבוהות כגון ״שולם״ או ״נשלח בתאריך ______״.
  10. למבינים בלבד - לרציניים ולהיגייניים שבינינו, נציע סדרת חותמות בעלת הגנה אנטי בקטריאלית המובנית בבסיס החותמת, בידית ובחלונית התצוגה.

 

למה דפוס גרףאור ירושלים הכי משתלם לכם?

בבית הדפוס שלנו מספקים שירות ללקוחות ובתי עסק מכל המינים ובכל הגדלים. תוכלו לרכוש חותמות בכמות מסחרית, חותמות ספורות או אפילו חותמת יחידה. כך או כך, אנו נפיק עבורכם את ההזמנה ונספק את הסחורה תוך דקות ספורות עד יום עסקים בודד, לכל היותר. לרשותכם מערכת הזמנות אינטרנטית, דרכה תוכלו לבצע את התהליך כולו באופן מיידי וקל, החל בבחירת החותמת עצמה וכלה בעיצוב הגרפיקה שעליה. והכל בתנאים נוחים ובמחירים שווים לכל כיס.



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה