ויזה לארה"ב ללא ראיון



משתוקקים לטייל בארץ האפשרויות הבלתי סופיות? להתענג על נופי טבע ומראות יפהפיים ועצרי נשימה? לחוות ולבחון תמהיל תרבויות שלכולן חלום אחד משותף - הרצון להצליח? גם אנחנו. ונקודת ההתחלה במסעכם מתחילה בהוצאת ויזה.

 

מי פטור מראיון בשגרירות ארה"ב?

אין ספק שאחד המכשולים בתהליך הוצאת הוויזה הוא הריאיון בשגרירות האמריקנית. הריאיון שדורש מכם להוציא יום חופש בכדי להמתין שעות על גבי שעות בתור המאיים אל ראיון מותח, מלחיץ ומאיים לא פחות. לאחר אין ספור שמועות כסופות, התבשרנו לאחרונה כי במסגרת הקלת התהליך, אושר הפטור מראיון בשגרירות לכל מי שחלים עליו התנאים הבאים -

  • כל מי שכבר הייתה לו ויזה בעבר. כלומר, מדובר באלו המבקשים לחדש את הוויזה שלהם.
  • כל מי שהנפיק את הוויזה האחרונה שלו לאחר שנת 2008, בהיות בן 14 שנים ומעלה.
  • כל מי שהוויזה שלו עדיין הינה בתוקף, או לאלו שתוקפה של הוויזה שלהם פג ב-12 החודשים האחרונים.

פרט לכך, עדיין תקף הפטור לראיון משגרירות לכל מי שמבקש להוציא וויזה וגילו מתחת ל-14 או מעל ל-79.

תהליך חידוש הוויזה

עומדים בתנאים? נהדר, אתם פטורים מריאיון אך אתם לא פטורים מהליך חידוש הוויזה. כלומר, עליכם עדיין למלא את שני התנאים האחרים הנדרשים בתהליך הוצאת הוויזה. אתם עדיין מתבקשים למלא את טופס הבקשה המקווןן (DS160) הנמצא באתר השגרירות האמריקנית הדורש מכם להתרכז ולמלא את הטופס הארוך והמייגע באופן המדויק והמפורט ביותר. לאחר מכן, עליכם לשלם את האגרה בסך 576 ₪ ולשלוח בדואר את דרכונכם החדש יחד עם הדרכון הישן שבו הונפקה הוויזה בעבר ובצירוף מסמכים נוספים בעת הצורך. באתר תקבלו הנחיות מדויקות לאיזו כתובת דואר לשלוח את המעטפה ומהם כלל המסמכים יש לצרף.

מייעלים את התהליך

אל לכם להקל ראש בתהליך חידוש הוויזה שכן עדיין תתבקשו להוכיח את זיקתכם לארץ. גם במקרה זה תתבקשו להמציא מסמכים המעידים על שורשיכם וקשריכם בארץ, שימנעו מכם מלהגר באופן לא חוקי לארץ. לכן, במקרה שבו ברצונכם לבצע את תהליך החידוש בקלות, ביעילות וללא כאבי ראש תוכלו להסתייע בשירותיה של VISA USA חברה להוצאת ויזה לארה"ב שתנחה אתכם במהלך התהליך.

 

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה