פרפרוגלו הכריע: 81:82 לי-ם על מכבי



בצל אפשרות העזיבה של אורי אלון, סל ניצחון דרמטי של פרפרוגלו קבע את תוצאת המשחק אמש בהיכל מנורה מבטחים. 81:82 לקבוצה של קטש שמאז הגעתו נראית אחרת.

פלאש 90

 קלעו לירושלים: ג'רום דייסון 24 נקודות (7 ריבאונדים), קיילין לוקאס 12, סטראטוס פרפרוגלו 9, ריצ'רד האוול (13 ריבאונדים), רונלד רוברטס וטרנס קינזי 8 כ"א, רם אליאספור 6, בר טימור 5, יותם הלפרין 2. קלעו למכבי:אלכס טיוס 18 (9 ריבאונדים), ג'ון דיברתולומיאו 13, דשון תומאס 12, מייקל רול 11 (6 ריבאונדים, 6 אסיסטים), דיאנדרה קיין 9, ג'ייק כהן ונוריס קול 8 כ"א, איתי שגב 2.

מה לא אמרו על הפועל י-ם העונה? שהיא נאיבית, שהיא לא מספיק טובה, שהיא הכל חוץ מהאלופה מלאת האופי של אשתקד. אז אמרו. הקבוצה של עודד קטש היא הכל חוץ מזו שראינו בתחילת העונה, והרבע האחרון סיפק תמונת מראה לרכבת ההרים שעוברת על הקבוצה הזו מתחילת העונה. פיגור 13 בתחילת הרבע האחרון, חזרה ליתרון של 4 נקודות, איבדה אותו כשנותרו 20 שניות לסיום, אך חזרה לניצחון בזכות סל ענק של פרפרוגלו.

"ביחד ננצח", צייץ אורי אלון מיד אחרי המשחק, והאמת הוא צודק. 9 שחקנים מתוך 10 השחקנים ששותפו קלעו כשמעל כולם בלט ג'רום דייסון, ששוב הראה שהוא המנהיג הבלתי מעורער של האלופה העונה. גם קיילין לוקאס הופיע ברבע האחרון עם נקודות חשובות, כשסטרטוס פרפרוגלו, דווקא הוא, הוכיח שכשהוא משחק אצל קטש, הוא מזכיר את היכולת של הימים שהפכו אותו לשחקן כל כך דומיננטי באירופה.

אז נכון, ניצחון בליגת שלושת הסיבובים הוא לא ממש משמעותי מבחינת הטבלה, אבל הפועל י-ם יכולה להתעודד מהדרך. מכך שבשונה מההפסד בהיכל בסיבוב הקודם, הפעם האדומים ידעו להתעלות, וניצחון על היריבה הגדולה, זה בהחלט משהו שיכול וצריך לשמש כסמן הימני לקראת המשך העונה. כי כך, רק כך נראית אלופה. 

מן העבר השני, מה עוד אפשר לומר על מכבי ת"א של העונה. הצהובים ספגו את הפסד הליגה השמיני שלהם העונה (!) ועשו זאת מול הקהל הביתי ודווקא נגד היריבה המיתולוגית. אפשר לומר שיותר מזה שי-ם ניצחה את המשחק, מכבי הפסידה אותו עם שלל החלטות לא נכונות במאני טיים וכוכבים שהתאדו מתי שהקבוצה הייתה זקוקה להם.

 פייר ג'קסון נפצע בבוהן ולא שותף במחצית השניה, אולם גם בראשונה הוא לא ממש השפיע. נוריס קול שבלט במחצית הראשונה נעלם ברבע האחרון, ונקודת האור היחידה בקלאץ' היה דווקא ג'ון דיברתולומאו, אותו אחד שכלל לא אמור היה להיות שחקן חמישייה במכבי ת"א בתחילת העונה.

בגדי העצמאות החגיגיים החליפו את המדים הצהובים, אבל היכולת של מכבי ת"א נשארה אותו דבר. נבן ספאחיה פספס הזדמנות לחזור למקום הראשון אחרי חודש וחצי, והאמת? אם נשפוט לפי המשחק הזה, למכבי ת"א פשוט לא מגיע להיות שם.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה