הכל פתוח: בית"ר גברה על הפועל חיפה 0:1 וצמצמה שוב את הפער מב"ש



עוד לא מאוחר. המירוץ לאליפות עוד חי ובועט אחרי הניצחון של בית"ר ירושלים אמש על הפועל חיפה 0:1 משער של חן עזרא. המשחק של בית"ר לא הרשים בלשון המעטה, אבל בן זקן עם עוד ניצחון ועוד 3 נקודות.

פלאש 90

בית”ר ירושלים גברה הערב (שני) על הפועל חיפה 0:1 במשחק שנערך באצטדיון סמי עופר לעייני כ-7,500 צופים, זאת במסגרת המחזור ה-31 של ליגת העל.

האורחת, שראתה את הפועל ב”ש מביסה את מכבי נתניה אתמול 1:5 ידעה שהיא חייבת לנצח כדי להשאיר לעצמה סיכוי אמיתי לזכות באליפות, ובני בן זקן פתח עם אותו הרכב שניצח את מכבי תל אביב, מה שאומר כמובן שאיתי שכטר המשיך לשבת על הספסל. בית”ר, כהרגלה, פתחה בטירוף בהתקפה וחיפשה שער מהיר כבר בפתיחה, אך דווקא הפועל חיפה הגיעה למצב הממשי הראשון כשעדן בן בסט נגח מקרוב, וטל כחילה הציל ממש מהקו בדקה ה-19 ומנע מהאדומים לעלות ליתרון.

המחצית השנייה נפתחה בלחץ של בית”ר שחיפשה את השני, אך החל מהדקה ה-60 הפועל חיפה השתלטה על המשחק, והחילוף המוזר מעט של בני בן זקן שהחליט להכניס את איתי שכטר דווקא במקומו של עידן ורד, שירד עצבני מהדשא, בוודאי לא עזר לאורחת. החל מאותו רגע מרכז השדה של הירושלמים נעלם לחלוטין והמארחת הגבירה את הניסיונות שלה בהתקפה והתקרבה לשער השוויון.

למזלה של בית”ר, הכדורים של התקפת האדומים לא היו מדויקים, וגם כשהכדור כבר עבר את בוריס קליימן (דווקא מהכתף של מיקי סירושטיין), הוא נעצר בקורת השער. בסיום, בית”ר הצליחה לשמור על שער נקי ולצבור שלוש נקודות נוספות וכל כך חשובות שמשאירות אותה במרחק של 4 נקודות מהמוליכה הפועל באר שבע. חלום הדאבל חי וקיים בבירה.

צילום: פלאש 90


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה