סוף החלום: בית"ר הובסה בטדי ע"י הפועל ב"ש 4:1



כגודל הציפיות גודל האכזבות. 25 אלף צופים הגיעו הערב (ש') לטדי, האווירה הייתה מחשמלת אך כל זה לא הספיק לבית"ר ירושלים ולמרות שירדה ביתרון 1:0 במחצית, בית"ר נוחלת תבוסה 4:1 שנייה ברציפות וחלום הדאבל נגמר. ברביעי גמר הגביע.

פלאש 90

 בית"ר ירושלים ציפתה להגיע הערב (ש') לטדי למשחק העונה, המשחק הכי חשוב העונה במטרה להשיג ניצחון על האלופה הפועל ב"ש. משחקי עונה הם לרוב משחקים שמפרידים בין קבוצות שראויות לאליפות לכאלה שיכולות רק לחלום על תואר. הפועל באר שבע הוכיחה גם הערב (שבת) שיש לה את האופי הכי חזק בליגה, ולמרות פיגור במחצית, היא ביצעה מהפך ענק בחצי השני וניצחה 1:4 את בית"ר ירושלים. לאחר שהתפזר העשן, האדומים נותרו במרחק שתי נקודות מאליפות שלישית ברציפות.

במחצית הראשונה הירושלמים, שלא ניצחו את ב"ש בליגה מאז אפריל 2013, נעזרו בטעות של הגנת ב"ש כדי לעלות ליתרון. חאתם אל חמיד שגה, ובריהון בישל לעזרא, שכבש משחק רביעי ברציפות (22). בית"ר, בעלת ההתקפה הטובה בליגה,  מצאה את הרשת של היריבה גם הפעם.

משהו במשחק של האלופה היה תקוע במחצית הראשונה והיא מיעטה לסכן את השער של בוריס קליימן. בית"ר לא הציגה כדורגל גדול, אבל היתרון, בתוספת הדחיפה של הקהל, הוריד אותה למחצית עם חיוך רחב על הפנים.

עם פתיחת המחצית השנייה, בני בן זקן החליט משום מה להוציא את בריהון ולהכניס במקומו את עידן ורד. אצל האלופה, נרשם עימות בחדר ההלבשה בין אליניב ברדה וג'ון אוגו, אבל בהתחשב במה שקרה לאחר מכן על כר הדשא, ברק בכר יחתום על עימותים כאלה בכל משחק.

אלחמיד, שכאמור היה חתום על שער היתרון של בית"ר, התרומם נהדר להגבהה של מילקסון והשווה שלוש דקות לאחר היציאה מחדרי ההלבשה. ב"ש לא נרגעה וברגעים האלה היא הזכירה לנו למה היא בדרך להיות האלופה הגאה שנה שלישית ברציפות.

חנן ממן, אולי שחקן העונה בליגה ששדרג בצורה מדהימה את ב"ש עם הגעתו בינואר, כבש שער נפלא בדקה ה-52. לא בטוח שהשער הזה ייכנס למקבץ שערי העונה, למרות שהוא היה מרהיב, אבל אין ספק שהוא אחד החשובים שנכבשו העונה בליגה.

לאחר שני השערים האלה בית"ר פשוט נעלמה מכר הדשא והאלופה עשתה כל מי שהיא רצתה. בן זקן זרק את שכטר למערכה, אבל הערב החלוץ הוותיק לא היה יכול לעשות כלום אל מול ההצגה של האדומים מבירת הנגב.

בן שהר הוסיף שער אחרי טעות של קלאודמיר, שהציל שער בטוח במחצית הראשונה, וטעות נוספת של הגנת בית"ר הובילה לשער הרביעי של ב"ש. שון גולדברג ניסה להחזיר לקליימן, אבל המסירה הייתה חלשה ו-וואקמה חלף על פני השוער והפך את ההפסד לתבוסה. הניגרי היה בלתי מורגש במחצית הראשונה, אבל ב-45 הדקות האחרונות הוא הראה כמה הוא גדול על הליגה שלנו.

במשך לא מעט מחזורים העונה, אוהדי בית"ר האמינו שהקבוצה שלהם יכולה להדיח את הפועל באר שבעמכס האלופה, אבל הם קיבלו עוד שיעור עד כמה עוצמתית היא ב"ש של העונות האחרונות. בית"ר עדיין יכולה לסיים את העונה עם טעם מתוק כשגמר הגביע נמצא מעבר לפינה, אבל תואר האליפות הוא סיפור אחר לגמרי שהקבוצה הנפלאה של ברק בכר נמצאת בסביבה.

צילום: פלאש 90

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה