נתפסו סמים שהוסלקו בתוך טוסטר אובן



משטרת ישראל סיכלה יבוא סמים מסוכנים שנשלחו דרך הדואר. החשוד הובאו לחקירה ונחקר בשעה זו בחשד לייבוא והפצה של סמים מסוכנים, והחזקה שלא לשימוש עצמי של חומר החשד כסם

ראשיתה של החקירה הסמויה החלה לפני כחודש עם הגעתה של חבילה מכתובת בחו"ל אשר הייתה ממוענת למסירה בירושלים לאחר שעלה חשד לגבי יעדה ותכולתה של החבילה ע"י חוקרי מכס וסמים.

חוקרים והבלשים ביצעו שורת פעולות מבצעיות, גלויות וסמויות, הובילו לאיתור זהותו של החשוד (21, ירושלים).


בפעילות מבצעית מתוחכמת שערכו היום השוטרים, נתפס החשוד ׳על חם’ ונעצר בגין יבוא של סם מסוכן קנבוס במשקל של יותר מעל 1.3 ק״ג שהוסלק בתוך טוסטר אובן שנשלח בחבילה ״תמימה״ שהגיע מחו"ל.

החשוד הובאו לחקירה ונחקר בשעה זו בחשד לייבוא והפצה של סמים מסוכנים, והחזקה שלא לשימוש עצמי של חומר החשד כסם.

משטרת ישראל פועלת בכל המישורים בשיתוף פעולה הדוק ומלא עם כלל הרשויות במטרה למנוע ולסכל כל ניסיון של יבוא סמים מסוכנים לירושלים ולכל הארץ.

על אף דרכיהם היצירתיות של ניסיונות ייבוא הסמים, פועלת המשטרה בנחישות ובאפס סובלנות לאיתור אותם מארזים הנראים תמימים לכאורה ולעצור את מי שאחראי לייבואם.

מדובר בתפיסת סמים מסוכנים העלולים ומהווה נדבך נוסף ומרכזי במסגרת מלחמתה הבלתי מתפשרת של משטרת ישראל בייבוא וסחר בסמים שפוגעים בחיי האזרח הנורמטיבי.

מאבקה הנחוש של משטרת ישראל נגד ייבוא וסחר בסמים מסוכנים בפעילות סמויה וגלויה לסיכול כל ניסיון ייבוא וסחר בסמים מסוכנים, להחדירם לשטחי מדינת ישראל והפצתם בקרב האוכלוסייה.
 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה