שנה הבאה בירושלים: ישראל זכתה באירוויזיון



נטע ברזילי, קטפה את המקום הראשון באירוויזיון עם השיר Toy. ראש הממשלה נתניהו בירך: "הבאת הרבה כבוד למדינת ישראל!". ראש העיר ירושלים ניר ברקת: נטע כפרה עליה הביאה לירושלים ולעם ישראל מתנה גדולה ומרגשת ליום ירושלים".

ישראל ניצחה הלילה (ראשון) באירוויזיון 2018 עם השיר Toy שביצעה נטע ברזילי והחזירה את האירוע בפעם הרביעית לירושלים. "תודה רבה שבחרתם משהו שונה. תודה רבה. אני אוהבת את המדינה שלנו. בשנה הבאה - בירושלים", אמרה עם ניצחונה על הבמה.


לאחר שהופיעה בליסבון מול מעל 11 אלף איש, נטע ברזילי זכתה ב-529 נקודות בסך הכול. למקום השני הגיע "Fuego" הקפריסאי עם 436 נקודות ואת המקום השלישי תפס "Nobody But You" האוסטרי עם 342 נקודות.


ראש הממשלה נתניהו בירך את ברזילי על זכייתה במקום הראשון באירוויזיון 2018. "נטע, את כפרה אמיתית! הבאת הרבה כבוד למדינת ישראל! לשנה הבאה בירושלים!", כתב נתניהו בחשבון הפייסבוק שלו.

ראש העיר ירושלים ניר ברקת:"נטע כפרה עליה הביאה לירושלים ולעם ישראל מתנה גדולה ומרגשת ליום ירושלים שיחד עם העברת השגירות לבירה שמה את ירושלים על ראש שמחתו של העולם כולו. עיריית ירושלים תעניק את כל הסיוע הדרוש לקיום אירויזיון 2019 בבירת ישראל ויחד נחשוף את פניה היפות של ירושלים לכל בית".

אתמול יצאו מאות מעריצים נלהבים יצאו לחגוג בשוק מחנה יהודה ובברים במרכז העיר. 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה