ד"ר לורה ורטון נבחרה לראשות סיעת מרצ בירושלים



ברוב מוחץ: ד"ר לורה ורטון נבחרה לראשות סיעת מרצ בירושלים
למקום השני והשלישי נבחרו שני צעירים ולמקום הרביעי דתיה אורתודוקסית

אתמול, בבחירות המקדימות לרשימות המוניציפליות נבחרה ד"ר לורה ורטון לראשות סיעת מרצ בירושלים. 

יו"ר הרשימה: ורטון לורה – 310 (92%) (התמודדה מול פואד סולימאן שקיבל  19 קולות ועוד 9 נמנעים)

מדרר נילי – 222
לוריא פרדס אייל – 217
שפירא רוזנברג ריקי – 190
גירון ניתאי – 110
יונס דניאל – 69
(אלה מתוך 337 מצביעים אשר כל אחד סימן 3 מועמדים לרשימה)

תגובתה של יו"ר סיעת מרצ, ד"ר לורה ורטון:
"אני גאה מאוד לזכות באמונם של חברי המפלגה בעיר. עבדתי קשה בשנים שלי בעירייה ובעיר ואני אמשיך לעשות זאת תוך אהבה לעיר ולמדינה ודאגה לכל תושב ותושב.
למרצ יש עבר מפואר בעיר ואני מלאה הערכה לחברי הסניף ונציגי הסניף ששרתו את הציבור לפניי. יתרה מזאת, אני משוכנעת שיש למפלגה תפקיד חשוב בעתיד, ככוח העומד על ערכים שחשובים לכולנו. בירושלים המשוסעת יש חשיבות מיוחדת למפלגה: מועצת העירייה קרועה בין סיעות סקטוריאליות וגם חסרים בה קולות רבים. מרצ מייצגת את ערכים ולא ציבורים, ועל כן חייבים את מרצ בעיר, לאזן בין קבוצות ולהגן על כל התושבים שבעלי אינטרסים שונים פוגעים בהם או מתעלמים מהם."

עוד הוסיפה: "כבוד הוא לי לעמוד בראש רשימה של אנשים כל כך מסורים, ישרים וחרוצים. אני רוצה להודות לכל האנשים שעבדו איתי ולעשרות פעילים אחרים שעזרו לי לאורך כל הדרך. שמחתי שעבדנו יחד יפה כל כך, תוך כבוד הדדי ופרגון. נמשיך כך גם במסע הבחירות שיסתיים בסוף אוקטובר וגם בקדנציה הבאה בעירייה.

רק התחלנו את המערכה. מהיום אנחנו יוצאים לדרך יחד להיאבק על כל קול בעיר כדי להבטיח שמרצ תהיה גדולה יותר, חזקה יותר ומשפיעה יותר. נגיע לכל מקום כדי להשמיע את הקול למען צדק, דמוקרטיה, שוויון, זכויות חברתיות, זכויות אדם וחופש מכפייה. מרצ היא מפלגה שלא מזגזגת, לא נכנעת ללחצים או בעלי אינטרסים, ופועלת תוך שיתוף ושקיפות. בזמן שמפלגות אחרות פועלות בתקשורת, אנחנו פועלים בשטח. בזמן שמפלגות אחרות עובדות רק להיבחר, אנחנו מבקשים להיבחר כדי לעבוד. כמה שיותר מרצ במועצה, יותר טוב יהיה לכולם."

לרשימה נבחרו נילי מדרר במקום השני, אייל לוריא פרדס במקום השלישי, ריקי שפירא במקום הרביעי ובמקום החמישי עוזרה לשעבר של ורטון, ניתאי גירון.
  
נילי מדרר (25) שנבחרה למקום  ה2 עם 222 קולות:
"התרגשות. תקופה אינטנסיבית ועמוסה מאוד הסתכמה במקום השני לצדה של לורה ורטון.
אני רוצה להודות לכל התומכות והתומכים שהביעו את אמונם בי - מכאן אני מתכוונת להמשיך לעבוד ולקדם את המאבקים החשובים שלנו בדרך לירושלים שכולם ירצו לחיות בה.
שתי משימות עומדות לנגד עיניי - להגדיל את מרצ, ולהרבות בעשייה. אני מזמינה את כולן וכולם להצטרף אליי לעבודת שטח ולהביא לשינוי!"
 
אייל לוריא פרדס (23) שנבחר למקום השלישי עם 217 קולות:
"הרשימה שנבחרה מציגה את הקול הצעיר הירושלמי העכשווי. כזה שמאס במפלגות אווירה שאינן מקדמות את האינטרסים האמיתיים של הציבור הצעיר והציבור הפלורליסטי בירושלים. אנחנו נציג את התשובה האידיאולוגית, הדמוקרטית והירושלמית ביותר בבחירות הקרובות - ונעמוד כמפלגה המובילה של הציבור הפלורליסטי."
 
עו"ד ריקי שפירא רוזנברג שנבחרה למקום הרביעי עם 190 קולות:
"המירוץ עבורי היה ספרינט קצר ומהיר שאיפשר לי גילויים חדשים ומרעננים. מחד - העוצמה והאחווה בין המתמודדים. מאידך - האהבה והתמיכה של האנשים שריגשו והניעו אותי.  "הקמפיין עורר כמיהה עמוקה לשינוי בתוך מרצ תוך מתן ביטוי לקולות חדשים, לפתיחות לאחר ולהבנה המשותפת שהמגוון והפלורליזם יעשירו את המפלגה".

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה